It's London Time!

Mereu am spus ca anumite lucruri se intampla exact la momentul potrivit. Asa a fost si in cazul calatoriei la Londra. Mi-am dorit mult sa ajung acolo, au existat oportunitati, dar niciodata nu era momentul potrivit.
Pana la urma, clipa a venit. A fost nevoie doar de un "Hai cu mine la Londra!" ... Iar eu am zis "Hai!"... si de aici incolo bucurie mare!
Pentru ca mie imi place la nebunie sa calatoresc, mereu ma bucur ca un copil de fiecare lucrusor. Va puteti imagina ca in fiecare dimineata ma urcam pe fotoliu, priveam pe geam si spuneam "Hello London!!!". Asta in ciuda peisajului gri si a faptului ca nu am vazut soarele cateva zile :D.
Prima zi a inceput deosebit de frumos cu un pranz/ mic dejun la un dragalas restaurant frantuzesc: Aubaine.  I have to say it, when in London... go French. :))
Nu puteam sa nu mentionaz restaurantul pentru ca mi s-a parut foarte sofisticat si elegant, oferind in acelasi timp un aer chic si rustic. I loved it!

Cand am fost intrebata: ce am facut intaia oara in Londra, am zis cu o voce entuziasmata: shopping!
Mda, deja imi sclipeau ochisorii. Am savurat din plin aventura pe Portobello Road. Mie imi plac lucrurile vintage, iar aici era locul perfect. Gasesti tot ce iti poate dori inimioara, de la haine, mobila vintage, antichitati la instrumente muzicale si costume de epoca. It's a vintage paradise!

Aventura s-a incheiat cu un bine meritat ceai la unul dintre cele mai faimoase pub-uri londoneze: The Churchill Arms . Acesta este oficial cel mai frumos pub pe care l-am vazut.
The Churchill Arms a fost contruit in 1750  facandu-l unul dintre cele mai vechi pub-uri din Londra. Daca pasiti azi inauntru veti gasi o multime de suveniruri Churchill agatate de pereti.

Enjoy!
 To be continued...


Comments

  1. Servus,
    Am vazut ca esti activa pe blog. Poate te intereseaza sa si castigi cu el... de data asta un curs foto profesionist care sigur iti va fi de folos ca doar in fashion conteaza mult si cum sunt fotografiate tinutele :)
    Detalii: http://sibiu.blogalinitiative.ro/campanii/care-sunt-avantajele-participarii-la-un-curs-foto-profesionist

    ReplyDelete

Post a Comment